Çarşamba, Mayıs 19

Savaş Ve Barış

Savaş ile Barış benim ilk ev dedigim yerde ilk arkadaşlarımdı. Şimdi biri karşı ışıklarda simitçi evlendi ayrıldı vs. ama pek selamlaştıgımız söylenemez. Baya süre görmemiştim. Hayat ilginç tabi..
Geçenerde bir seminerde ütopik bir akıl sorusu soruldu, ilk seferde de çözmüştüm eski bir soru..ama gercek hayatta çözüme ulaştırdıgı bilinen o yol malesef işlevsiz. Çünkü sınırsız bir alanda çalışma rahatlıgını farketmek üzerine kurulu. "Tabularını yık ve geniş düşün sorunu çözeceksin!" - Peki yetkilerini sınırlayan patronlar için bir çözüm var mı?
Hayatı savaş alanından oyun alanına barışçıl yaşam tarzına dönüştürebilmek için kıçımı yırtıyorum. Sonuçsa her çabamda farklı bir savaş başlaması. Belki bu oyun böyledir. Counter filandır hayat belki ya, olabilir..
Ama şu kural işi beni bozuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder