Pazar, Eylül 12

Hep Bununla Anılacağız..

Öyle dedin Tayyip, hep bununla anılacakmışız."Evet", yaptıgımız en büyük gerizekalılık olarak bununla anılacağız bence de.
Şimdi ben seni protesto etmeye yerel yönetimlerinden başlasam önce metrobüsü bırakır sana zarar ettiririm ama arabayla gitmem gerekir ve sen 3.köprüyü şıp diye kondurursun sonra bütün ağaçları keser şu an imar yasağı bilerek verilmiş yerleri türban takke gibi cami önünde dağıtırsın. "Daha büyük düşünüp" doğayı korumaya devam edeceğim.
Seni sandıkta prostesto dürekli ediyorum zaten ama sen gidip kömür dağıtıp yine cahil halkımı ve aşağı komşumu-ki ona mercedes filan dağıtıyorsun-kafaya alabiliyorsun.
Seni bizzat gidip ponpon kız olup prostesto etsem beni gözaltında aylarca tutup dövdürüyosun.
Ben en iyisi okuyup büyük adam olayım da senden daha fazla birşey vaadedebileyim diyorum bazen ama sen gelip benim sosyal kulüplerimi kapatıyor, kendi istedigin eğitimi almaya zorluyorsun.
Benim de seni dolandırıp donuna kadar almaya çalışmaktan başka çarem kalmıyor. Ona da karakterim elvermiyor.
Çekip gidelim o zaman sen burda sıkma başlarla şirinler köyü kur.
Şu yüzde kırklık insan toplulugu gidip meclisi bassa ne yaparsın acaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder