Perşembe, Kasım 18

Şşşşt

Bazen akşama kadar 4-5 kelime ancak konuştugumu farkediyorum. Ama o kadar çok ses var ki etrafta sanki bütün gün konuşmuşum gibi hissediyorum. Duydugum şeylerin çoğu daha önce duyduklarımın bir tekrarı, konuşan insanlar bazen 2-3 cümlede bir aynı şeyi söylüyorlar, bu şekilde ikna ediyorlar karşılarındakileri sanırım. Ama o ikna değil, heralde sadece hipnoz ve oradan ayrılır ayrılmaz vazgecilecek bir teslimiyet. Bir sonraki karşılaşmada yine aynı konu tekrar ediliyor aynı şeyler sonsuza kadar..ve sosyal ilişkiler böyle ölüyor, en azından benimkiler... Konuşmamayı tercih ettiğim oluyor sırf bu yuzden sıkılıp hemen oradan ayrılıyorum. O sölediklerinizi defalarca duydum defalarca farklı farklı konular için analiz edip sonuçlarını buldum ve hepsi beynimdeki kısa yol tuşlarında merak etmeyin. Siz bana yeni birşey söyleyin.

3 yorum:

  1. ne kadar içilse de kutunun dibinde cappy kalması yeni bir şey olabilir mi mesela?

    YanıtlaSil
  2. bayadır cappy içmedgmi düşünrsek olabilir sanırım =)retro yu yenilikten sayarmıyız, citroen in de güzel işlediği bir tartışma konusu tabi..

    YanıtlaSil