Pazar, Mayıs 8

2020ye Mektup

Yazlıga gidicegmiz gün sevdigin şeylerden yapıp getiricem. Orda yapsam çemkirirsin; yemek yapmaya mı geldik ya bırak marketten alalım. Ama onların kalorisi çok?!
Sarıldım. Depresyonun sonu yok anladım ki. Dipte oturmak için kendimi batırıodum ama dip sonsuzmuş. Bir türlü kıçımı koycak bi yer bulamadım. Karanlıkta boşlukta düşmeye devam ediliyo düşmeninse çarpıp durmak gibi bir iyiliği oldugunu sanıyosunuz ama malesef sonsuza kadar düşmek kaçınılmaz son.
Sanırım yüzeye çıkıp yatarak dinlenmek daha iyi, hafif dalgada yuttugumuz suyu fıskıye yapar atarız.Fıısssppp!
Tecrübe etmedikçe bu batma durumunu,o yüzeye yatmak da imkansızmış ama onu da anladım. Yüzey sürüklenmek için ideal, sürüklemek için değil. Gereksiz çırpınmalarınızın gözünüzde küçülmesi ancak batmayı tecrübe ederek oluyomuş. O diil de, denize girmeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder