Pazar, Mayıs 15

Hakkı Nerdesin

Merak ettigim şey neden bunlara yol veriyosun yurdum insanı mücadele gücünü o kadar yitirmişsinki hakkının yenmesi günlük yaşantının bir parçası olmuşken kime oy verecegni görebiliorum sanki.. Şaşırt beni artık türk milleti koyun değildim sabırlıydım de..
Bayadır trafikte sorun yaşamıodum. Bayadır araba kullanmadıgım içinmiş. Bisikletin gözünü seviyim. Mekan yogurtçu parka arkası, fb maçı, yol kilit ki ben Düzce den beri araba kullanıyorum yaklaşık 6.saatteyiz ama Cenk le idare ediyoruz gülüyoruz şakalaşıyoruz video çekiyoruz bi şekilde idare ediyoruz. Taki apaçi minibüsü yalandan 4lüsünü yakıp klasik yamanma hareketini yapana kadar. Tesadüf budur ya tam camlarımız yanyanayken trafik durdu. Ya dedim, arkadaşım biz 1 saattir bekliyoruz malmıyız sen burdan yamanıyosun ayıp olmuyomu??? Gyate yavşakça Sen de yaaaaaap cevabını aldıktan sonra orospu çocukları demiş bulundum. Her boku yiyosunuz akraba evliliğisiniz büyük ihtimal ananızın aile fertlerinden hangisiyle kaçtıgı sizi hangisinden peydahladıgı belli diil, bunun ezikliğiyle düzgünleşmeye çabalamaktansa tam bir pişkinlik göstermektesiniz. O zaman göze aldınız benim manyaklıgımı... Bir dünya laf söz çorap ayakkabı vs..yaşandı bitti herneyse sağsalim evimdeyim. İsterdim bana destek çıksın 3-5 kişi kornasına abansın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder