Çarşamba, Aralık 21

Mafia Wars

Facebook ta böyle bir oyun var sanırım. İsmi çok aklımda kalıyor. Adeta hiç çıkmıyor. Böyle başka şeyler de var aklımda çok kalan. Diferansiyel bu kadar kalsaydı orda şimdiye mezundum. Sun set Lmt. ne kadar da aklımdasın. Sonra Acımasız Tanrı... Hoş film, yaşlılar içinse berbat, acaip sıkıldılar zaten +-3 güne ölecek olan adama dayattıgımız filme bak, kendi karanlık hapishanesinden az daha kalabalık bir odada geçen bir başyapıt. Kadın Matrix istiyor beyler.
Seninle 3yılı deviriyoruz Cenk Akarçay. Hep söylerim, hiç ortak arkadaşımız yokken 60 küsür tane oldu, facebook da bi bu işe yaradı zaten, ona baktık. İşte bu emektir sayın okurlar. Övünmek gibi olmasın, zor zanaat. 
Aklımı hep kurcalayan hep ifade etmeye çalıştıgım ama bir türlü dogru kelimelerle anlatamadıgım ve o yuzden de bir türlü düzgün cevap alamadgım bir sorum vardı. Dün gece bu çalışmamı tamamladım. Soruyu tam olarak hazırladım ve yönelttim. Bu diyaloğu paylaşmak isterim, çünkü aldıgınız cevap hoşunuza gitmese bile çok dürüst ve rahatlatıcı olacaktır emin olun. Bu soruyu öyle bir hazırladım ki sistemin neredeyse hiç açığı kalmadı. İkinci bir soruya mahal verecek tek bir söz bile yok. Zamandan bağımsız, safi.
-Beni sadece iyi kalpli ve güzel oldugum için mi seviyorsun? Yaşadığımız dünyayı iyileştirme gayelerimde kendini ortak görüyor musun?
Benim aldıgım cevap tatmin edici oldu, bunu sevdiginiz insanlara sorun. Sizinle sadece gülüp eğlenmesinler, siz de sevdiginiz insanlarla sadece gülüp eğlenmeyin. Hemingway adamımsın. Çanlar Kimin Çalıyor kitabını açın ve önsözünü okuyun, ben buraya yazarsam içinden çıkamayız.
Hiç yalnız kalmamak, ben kafamda çok zamanlar yine de yalnız hissedecek olsam da bunu bilmek, çok güzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder