Cuma, Şubat 26

Triger kayışı

Ben yelkenciyim. Tanrı nın bir osuruğuyla dünyayı gezip gelebilirim. İyi ya da kötü yelkenci ayrımını "Tanrı nın unuttugu deniz" adlı benim deyimimle kutup şamandırası yarışını anlatan kitabı okuduktan sonra yapmanızı tercih ederim.
Delilik de böyle bir şey olabilir. Bir olayla taşma noktasıyla aniden meydana gelen güzide bir tepkime ve ilerleyiş.
Bugün duydugum en garip şey, annanemin bir kediyi ameliyat ettiğiydi, hem de jilet ve tentrdüyot eşliğinde. Kedinin yaşaması ilginç. Fakat daha sonra kudurduğunu evdeki bütün tabakları kırmasından oraya buraya saldırmasından anlayan ahali kayıkla Haliç e açılarak kediyi suya atmışlar. Ve daha da ilginç olanı kedinin ertesi gün geri gelmesi... Akabinde yıllar içerisinde kendiliğinden hak-ı rahmetine kavuşmuş olan o kedi bence superman den daha efsane ve benden de daha iyi bir yelkencidir.
Triger kayışı değiştirmek isteyen varsa 900 tl imiş bugün öğrendim. Kopmadan değiştirmeyin. Ben uzun yola çıkıcam diye değiştirmeyi düşünüyorum. Bu kopuk akılla yazı zor getiririm..
Allah rahatlık versin. Rahat böyle serbest oooh böyle bi rahat yani..

2 yorum:

  1. Tanrı'nın osuruğu poyraz mıdır lodos mu?
    Sıcak mıdır soğuk mudur?

    YanıtlaSil
  2. kime götünü dönüp uyuduguna bağlı..

    YanıtlaSil