Çarşamba, Nisan 14

İbret-i Alem için..

Yazık oluyo..
Birlikte bir iş yapmak için odasına gittigim hocanın beni tersleyip ben zaten bunu yapıcaktım demesi... bir derece
neredeyse odasından kovması...bir derece
siz yasal mısınız ki bu işten bir çıkarınız mı var demesi ...bir derece
Ama gidip de benden 3 hafta sonra 10 tl düşük fiyattan bu işe girmesi... paha biçilemez..
İşte Türkiye bu adamlar yüzünden ilerleyemez. Kabotaj kaldırılsın AB ye girilsin diye propoganda yapanlar yüzünden, benim projem senin projen die çingenelik yapanlar yüzünden ilerleyemez. Destek olacagı yerde sıfatını bir kenara atıp fırsatçılık yapanlar yüzünden ilerleyemez.
O Türkiye daha 10 sene aynı leş ceketi giyer İsveç e hiç bir zaman vizesiz gidemez. Vizeli gitmeye razıyken de götünü yırtsa alamaz.
Peki ben kimim mi? Kimim de ahkam kesiyorum mu? Hiçbirini umursamayan seninle rekabete girmeye tenezzül etmeyen Türkiyeyim ben. Kendi işime bakan, bir an önce senden kurtulmaya çalışan Türkiyeyim.
Prof diilim doç. da diilim ..sadece öğrenciyim. Sayende bişi daha öğrenmiş oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder