Salı, Nisan 13

Tekrar

şimdi tabi bu ara herkes bişi yazıyor ben aşağı kalmayayım,gecen gün twittr açtım amma salak bişi .."nie böyle bişi yapıorzki .." dedim durduk yere taximde soyunsam aynı hissiyatı verirdi.sonra dedim zaten facbook da bu yani ne..?! garip olaylar sürkli olmakta atılım yapalım diyoruz engel diye tabirleştirdigimiz bazı isteksizlikler doguyor.. buna biraz korkmak da diyebiliriz. bişiler de yapmak için bazen ya çok aptal olmamız lazım ya da çok cesartli.. Kral Arthur filmind bi laf vardı bildin mi?? (!) tarih cesurları severrrrr..
o değil de duvarlarımdan 3ünü boyamam lazım 1ini boyadım vakdi zamanında şimdi 3ü hala boktan bi pembe,laciverte dönmsi lazım onların,var mı gönüllü boyacılar derneginden tanıdıgı olan?? hayır yani bu ara herkes gönüllü iş yapmak istiyor,vicdan muhasebesi mi desem sıkıntıdan n bok yicgmizi şaşırdık mı dsem yoksa topluma faydalı olalım blki dünya krtlur lan..? mı dsem.. ayranı yok içmeye atla gidr sıçmaya ..günün özlü sözü.. hrsy kontrolüm altında..
şimdi bunları kalk twittr a yaz uzun iş bi d ingilizce yazcan he..çünkü otomatik sctigi bni takip eden 20 kişinin hpsi yabancı ..oraya da yazcak bişi bulamıorm burda açıldım .. cnkle konuşamıorm ya ondan..bi d kavga etme kotamı da dolduramadım adam dnizlide.. şimdi bkliorm hadi biri comment saplasın tartışalım birbirmizi yiylim asalım keselim alalım verelim neticede türk dil kurumu sözlüge yeni küfürler kazansın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder