Pazar, Ocak 9

Tehlikeli Kadınlar

Kadınlar hormon dengeleri sürekli değişmesine ve doğa buna izin vermemesine rağmen milyarlarca yıldır dengeli bi yaşam istiyoruz diye tutturmaktadırlar. Kabullen arkadaşım sen önce fizyolojiyi kabullen; dengesizliğin içinde kendine bir düzen kurma beceresi sadece kadında vardır. Erkek şarapçı olur, dilenir, sokaklara düşerken kadında bu bulgulara pek rastlanmaz. Bir kaç 'deli' kadın biliyorum. Biri çok saldırgandı o da sahil taraflarını mesken tutmuştu ciddi cesaretliydi pek fazla tanıma fırsatım olmadı. Ama bu yeni deli çok tehlikeli. Torbalarıyla ve toplu saçşarıyla gezip duruyor fenerbahce taraflarında. Dilendigini ya da yardıma ihtiyacı oldugunu sanmıorum. Ağır şizofren diye tahmin ediyorum karşısında biri varmış gibi konuşuyor sokakta dikilip 'Nerden biliyosun belki ben çok zenginim he nerden biliyosun belki çok kültürlüyüm??' 'Şimdi sen beni rahat bırak git bak ben daha önce bu evde oturmuştum biliyor musun?' gibi cümlelerine tanık oldum. Kendi zihnimin bu duruma yakınlıgını düşündüm, ve evet çok yakındım tıpkı herkes gibi.. Her an raketimi alıp sokaklara düşüp 'Belki ben Serena yı yendim nerden biliyosun he??' diyebilirim. Bu kadın sokaklarda oldugu müddetçe onu gören herkes her an delirebilecegini hatta zaten delirmiş oldugunu ve bunu bastırdıgını düşünecektir. Bu kadın çok tehlikeli. Hepimize gerçeği söylüyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder