Çarşamba, Ocak 26

Pamuk Şeker

Sevgilim diyor ki bende şeker hastalığı olabilirmiş. Doğru olabilir, dedem babannem filan herkeste var. Ama bi hastalığımın çıkıp da ben buradayım, diyemeyeceği kadar sağlıklı yaşıyorum. Şimdilik tek sorunum pamuk ve şeker.
Herşey böyle başladı pamuklara sardılar sarmaladılar kucaktan kucaga ooo bi geziyorum yiyorum içiyorum ama daralıyorum, çocukken ben öyleydim. Annecim beni süslerdi kafama tokalar filan..hemen atardım. Düşüceli vaziyetlerde bahçe sularken fotograflarım var. Reenkarnasyon varsa kesin bende var. Şekeri de çok severim de onla sorunum yıllar içinde gelişti. Kilo aldırıyor meret bir de cildimi bozuyor yaşlandırıyor, son zamanlarda aramız iyi değil. Sahte aşklarla yetinmekteyim. Mado da tatlandırıcılı baklava var, onla flört ediyorum arada sırada. Bazen sufle yiyorum. Nerde ne yenir sen bana sor.
Pamuk şeker peki ne ifade ediyor bize? Çocukluk gamzsızlık yer yer bedavacılık mutluluk ve huzur.
Ne isteğini bilmek de güzel de..zor aslında..
Beni pamuklara sarmayın şekerlerle boğmayın beni çıplak bırakın ve üşüdüğümde söylerim,sarılın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder