Salı, Ocak 4

28 Gün Sonra

Evet o kadar oldu bilgisayar klavyesine dokunmayalı. Bu dokundugum da aslında odamda koltugun yanında duruyordu onca zaman. Teknik desteğini esirgemeyen 2 sokak ötedeki sevgilime burdan selam gönderiyorum ironikçe. Sümüğümü klavyenin arasına kaçırdım Cenk hatırlat çıkaralım.
İlk 2 günden sonra gayet rahatladım kabullendim google da birşey arama istegimden ya da facebookta yorum yapılmış mı merakımdan yine bu kabullenme ezikçe yöntemiyle sıyrıldım. Meğer hayat ne kolaymış arkadaş. Bırak ya sinemanın saatini bilme yetişemedin mi git kahve iç gez kitap oku bir sonrakine gir. Yolu mu bulamadın sora sora Bağdat bulunuyor. Hem yollarda tanıştıgım garip insanlar da cabası. Çoğu kez de telefonumu evde unuttum saate bile bakamadım i-pod da şarj edemiyorum dedikoduları dinleyerek seyahat ettim. Gürültü olmasa iyiydi.
Bu tip birşeyi bu sonbahar için tasarladıgımız seyahatte sevgili bilgisayar kurdumu ikna edebilirsem tekrar düşünüyorum.
Bu arada ben arabayı da bıraktım garajda çürümeye. Bisiklete geçtim. Ondan da acaip mutluyum caddenin bir ucundan diğerine 30 dakikada gidiliyor ortalama kalabalıkta bu süre arabayla aynı cumartesi akşamında daha bile fazla olmakla birlikte stresi de cabası. Evet bu cumartesi adım başı ağaçlara giren bisikletli kız bendim arkadaşlar. Evet üşüdüm. Evet ince giyinmişim. Ama gene de arabada çürüyen beylere bayanlara üzüldüm. Herşeyden vazgeçilebilir sanırım, eskiden academic e arabayla giderken şimdi 3 katı mesafede iyk ya yürüyorum;
Peki ben rahatsız mıyım? Neden vazgeciyorum böyle şeylerden? Dünyanın çok ufak bi kesimi düzgün asfaltta rahat arabasında kızları kesebilme, aynı anda göbeğini büyütme ve doğal tüm özelliklerini köreltme -kiloya baglı iktidarsızlıkla cinselliği dahil- kabiliyetine de sahiptir. 'Yahu param var harcıyorum pehhh' eğilimi kimi mutlu edebilmiştir? Midas da sonunda ölmüştür! Hatta Tanrı bile emeklidir! Ve bu güzel dünyadan kalan son kırıntıları yüzümde rüzgarı hissetmeden, hayvanca güdülerimi biraz doğaya katıp dağ bayır koşmadan sözüm ona modern dünyanın gereçleriyle tüketemeyeceğim. Hayatımın geri kalanı için başka planlarım var emlakçılar ve galericileri üzecek planlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder