Salı, Şubat 1

Gerginlik, sade olsun lütfen

Yani bunu kendimize yaptıgımıza inanamıyorum. Hayatta bazen en isabetli iş dediginiz eyleminiz kocaman bir pişmanlıga dönüşebiliyor. Zaten herşey dinamik malesef her şey herşeye her an dönüşebilir. İstanbul Üniversitesi ne girmeyi düşünen bir siz veya yakınınız varsa hemen vazgeçsin. Hele de Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliğini tercih edecekler bunu aklından çıkarsın hemen. Ben hayatımda bu kadar dangalak bi sistem bu kadar koyun insanlar bu kadar ayar bozuculuk görmedim. Bir insanın hayal gücü yaratıcılığı maksimum bu kadar köreltilir. Okulu bitirmeye karar verdigim şu 2 senede biraz sık gidip geldim ve hemen ayarım bozuldu resmen beynimin köreldigini hissediyorum. Var mı gönüllü arada bi satranç oynayalım mı, dengede tutmak istiyorum da...?!
Derslerde siz aptalsınız salaksınız diyenini mi istersin, soru sormaya gittiginizde kalıcaksınız ugraşmayın die ahkam kesenini mi istersin ne istersen orda işte tımarhane orası ne ararsan var. Ordan mezun olup birşey olmanız imkansız orası kimseye birşey öğretemez. Hele benim gibi ezberiniz zayıfsa ve biliyor taklidi yapamıyorsanız battınız. Bunu kendime asla yapmam bi daha. Bu sondu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder