Perşembe, Haziran 2

+87949 bekliorm :))

itiraf.com
rezalet anları
en rezili erkek arkadaşının babası mutfaga girdigi an seni elinde buzdolabından aldıgın şişe,kafana dikmiş görmesidir.
ama Banu Avara söyledigim kelimeleri toparlayamayıp küfür boyutlarına ulaştırdıgım bi de giriş iznim bile olmayan konferansta saçmalamam da hakkaten görülmeye degerdi..
muayene istasyonuna ruhsatsız gitmem var mesela.. bana lazım değil dedniz! filan diyerk kıvırmayı bile düşündüm ya pendikten fb ye geri dön ruhsatı al orhanlıya git..ewet bunlar da oldu..
bi kaç harbi rezilliğim varmış ama sayıca çok değilmiş ya yazınca çıktı
aaaa ama şu da var, bi kadına bisikletle giriodum nerdeyse ama zaten durcakmışım gibi yapıp telefonu çıkarıp saçma bi konuşma yaptım :)) bu arada az daha yola fırlıyodum jeep deki adam da çok tuhaf bakışlar attı hiç bozmadım , ama zor yani bunu kurtardıgımı sanmıorm rezalet bu da galiba.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder