Perşembe, Haziran 2

Nöbetçi

Nöbetçiler götürün bunu! Nöbetçi eczane. Nöbetçi şamar oğlanı. Buyrun benim.
Ya baba hiç mi sorumluluk almadım, yani hiç mi tutar tarafım yok, hiç mi iyi bi yanım yok? O kadar mı boktan bi insanım yahu? Bir kere de aferim şunu da şöyle iyi yapmışsın dendiğini duymadım. Hep yapmadıklarım üzerine eğilmekte kendisi. Herşeyi yapamam zaten ömrüm yetmez. O yüzden bu çok ucu açık bir konu, yani yapmadıklarım konusu. Adama yelken yapıyorum işte diyorsun, neden golf oynamıyorsun demesi an meselesi. Okulu bitirseydim de master yapsaydım bu sefer neden evlenmiyosun ya da neden iş bulmuyosun vb. sorular muhtemel.. Belki neden böylesin diye sorsa anlatablirim birşeyler ama yapmadıklarımın sebebi çok açık yani "herşeyi" nasıl yapabilirimki?? Şimdilik yapabildiklerim kendime çok çok iyi bakmak spor yapmak okulu bitirmeye çalışmak iyi bi ilişki yürütmek kitap okumak kültürlenmek filan. Yediğim cezayı hemen eve çıkarmak bütün notlarımı A+ yapmak ya da işe seni sırtımda taşımak şimdilik yapabilitem dışı napim yani. Blogumu takip etsene baba seni de görmeyeli 6 ay filan oldu sanırım yaşlanmışsındır yahu bari burdan anlaşalım.Hemen cecvap verme durumu olmayınca anlaşmak daha rahat oluyor. Eskiden küsünce mektup yazar ayakkabının içine koyardım sabah gör diye, sonra arattırırdım anneme okumuşmusun diye. Kime aratsam seni ya Bill Gates e aratıyım bu durumda. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder