Pazar, Eylül 18

Kadınlar Delirmiş

Kadınların delirdiğini düşünelim. Hiç bir kadın normal davranmasın, naparlar? Kocalarını öldürüp çocuklarını boğazlarlar belki de tamamen kaçıp giderler ve belki de ev işlerindn temelli vazgecerek kendilerini sanata ya da iş hayatına adarlar komple. Dünya da tam anlamıyla boku yer, napıcaksınız kadın soykrımı mı? Hepsini bi yere kapatıp ihtiyaç oldukça sayıyla erkeği içeri mi alcaksınız? Ava giderken avlanırsınız kesin. Daha evvel bahsettiydim kadınlar zaten delidir. Hele bi deli tanıyorum ki gerçekten artık anlamaka zorlanmaktayım. Topless güneşlenmesine alıştım kendi kendine konuşmasına hatta bazen bağırıp çağırmasına bile, onları anlıyorum. Fakat geçenlerde gördüğüm manzara beni şok etti. Karanlıkta kafasından aşağı döktügü boyanın kutusuna saf saf bakıp öylece duruyordu bembeyaz saçları ve yüzüyle. Bu kadının sorunları olabilir dedim ewet ama yanından öylece geçenlerin daha büyük sorunları vardı. Ben de polisi aradım ve ailesini bulmalarını istedim gerçekten kötü durumdaydı. Dün sabah otobüs durağında yine karşılaştık ben bu sefer kendi ATP ile çalışan şehir içi taşıtımda oldugumdan hızlı geçtim biraz ama gerçekle yüzleşmeme yetti, herşeyi anladım sanırım.. Bu sefer de kırmızı boya dökmüş öylece durakta güneşin altında duruyordu. Sanırım kendi yansımasını bi yerde farketti ve normale döndürmek için kırmızıya boyadı kendini. Sanırım tek istediği normal olmaktı, o derinliğe ulaşbildik mi beyler bayanlar? Tamam şimdi burnumu tutup TIK ettiriyoruz...Evet.. Normal olmaya çalışmak.. Bugün kafamızdan aşağ yeşil mavi sarı ne dökersek dökelim normal olmamız imkansız gibi. Normal insanoğlu için bi ütopya, fizikte bile varla yok arası bi çizgi. Kimbilir belki de dalga geçmiştir sokak ahalisi onunla onlar boyamıştır belki de yüzünü.. benim varsayımım bu, belki kendi arayışımı ona yansıttım belki bununla yüzleşmeyi ben istedim.. Farketmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder