Çarşamba, Eylül 28

Peter Pan

Peter Pan'ı Peter Pan yapan yanındaki karakterlerdir. Tek başına Peter peri tozu olmadan ya da Kaptan Kanca, hiçbir şey ifade etmez. Heidi yi bile Heidi yapan alplerdeki ineklerdir aslında. Ama niyeyse insanımız kedini en çok yalnızken güvende hisseder. Zaten çizgi filmler ütopyaları anlatır, şaşırmamak lazım. Ne var ki üzülüyorum, elimde değil. Yıllar geçip insanlar iş güç sahibi oldukça ve hatta holdingler dolusu iş yaptıklarını düşünmeye başladıkça -ki bu baya komiktir- uzaklaşma hissiyle sarmalanmaktalar. Eski arkadaşlarınızı tanıyamaz olursunuz. Size artık pek birşey anlatmazlar. Muhabbetiniz mi açmamaktadır artık yoksa çok mu işleri vardır bilinmez. Her ikisi de değildir bence. Kendiliğinden olmuştur herşey. Kendi seçimlerimizi yine kendi prensizplerimize kurban etmişizdir. Adı da "dünya değişti" olmuştur. Artık büyüdük işimiz gücümüz var eski haytalıkları yapamayız artık sorumlulugumuz var, hem de herkese karşı! Nerden çıkıyor bu saçmalıklar, beyninize kim doldurdu bunları bilmiyorum ama dünyalı olmaya bu kadar heves edilmesi çok ilginç. Ekmek elden su gölden yaşayalım demiyorum. Ama kafamızda bazı prensiplerin yerlerini değiştirirsek en azından, bakın vazgeçin demiyorum, o zaman seçimlerimiz de bunlarla paralel değişme gösterir. Geriye dönüp baktıgımda yaptıgım işlerden hiç ekstra para kazanmadığımı hep kendimi amorti ettiğimi söyleyebilirim. Bunu bilerek yapmadım ama böyle olduğu için de memnun sayılırım. Şunu da gördüm ki cebim doldukça alma isteğim köreldi. Bugün beni çok pahalı bir elbise, bir eşya vs. hiç tatmin etmemekte. Telefonunu değiştirirsen sanki sen artık sen olmazsın gibi geliyo, arabanı da hiç birşeyini değiştirme ben seni böyle seviyorum bu düşüncenle, diyen sevgilimi burdan kocaman öpüyorum. Hiç birşeye değişmem kumu güneşi eğlenceyi arkadaşlarımı ailemi, kibirimi öne atamam, salaklık olur neden yapayım ki?! Hurafelerle çürütemem ömrümü, ay sölemiyim nazar değer ya da konuşmıyım cool olcam! Bugün şu anda bir alışveriş sepetine girip kendimi kasada okutturmak istiyorum..Sanırım değerimden çok beni, bandın diğer ucunda bekleyen alıcı ilgilendirirdi. Poşetim de geri dönüşümlü olursa ne ala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder