Çarşamba, Ekim 5

Sorum Olacaktı..

Vergi dairesine gittim. Acaip kuyruk var veznede. Allahtan veznelik bir işim yok, sorucaklarım var sadece. Bir teyzemz var şişko biraz alınmasın ama, öyle de aksi ki. Öyle de kibar davranıyorum ki.. Sonunda kızmak gibi hislere girmedim ama kadına bi nefes aldıktan sonra, iyi de haketmiyorum ki.. demek istedim. Mekan bombok çalışma ortamı olarak çok gürültülü hayat orda geçer mi bilinmez ve masası kapının tam karşısı, her gelen ona bir şey soruyor. Anlıyorum, gerçekten anlıyorum. Sonra başka bir masada bir bey buluyorum. Nazik davranıyorum, ve işte, öğrenmek istedigim herşey önüme döküldü bile. Hep desteklerim. K-pax gibi bir gezegenimiz olsa ve cinsiyetlere, ailelere, vs değerlere pek takılmasak dünya mükemmel olurdu. Kim ne diyebilir ki kadın devlet memuru isterse bomboş oturur bütün gün. Öbür bey de isterse hiçbir şey anlatmayabilir ve ben götüme baka baka çıkar gider, forumlardan araştırırım tekrar giderim. Diyeceğim o ki; yaptıgımız şey herneyse ondan kaçarak zaman geçirmek mümkün değil. Ne hareketli ortam deyip biraz olsun keyif almaya bakmak lazım. Şahsen o harakette enerji buldum. Bayıldım masaların arasında mekik dokumaya. Benle aynı şekilde ilk defa gelmiş ve off-poff yapanlar da vardı yani bunun gün sayısıyla da ilgisi yok.
Sanırım taktik, bulundugun yeri tahlil etmek ve onu araştırmak kafanda. Kitap okurmuş gibi konuşmak lazım sanırım insanlarla, onları keşfetmeye çalışır gibi olmalı. Bazen o kadar kaptırırım ki empatiden de yardım alırım ve ses-mimklerimle karşımdakini istemsiz olarak taklit etmeye baslarım sohbet esnasında. Böylece ne dedigini daha iyi anlayabileceğim gibi hissederim. Mesele anlamak oldugunda bu böyle tabi, he mesele herkesi karşına almak sidik yarıştırmaksa gayet yabancı gibi konuşulabilir. Kafandaki sabit fikri kakaladur.. Zaten genelde bu böyle geçer, çok bi kendi çizgisi olan çok bi soyutlanmışlar hep kendine güven başlıgı altında reddederler her fikri.
Esne insanoğlu esne..acıyı azaltır.

1 yorum:

  1. evrenden torpilim var - aykut oğuz

    her şey enerji aslında.

    YanıtlaSil