Cuma, Ekim 14

Stop.

Ay neler var kafamda benim böyle?! Yağmurda çorapsız converse giymeyi normal görür oldum. Abi zaten ölcen niye insanların ne yaptıgıyla ilgileniosun hadi ilgilendin merak ettin niye kişisel hayatlarıyla uğraşıyosun sen zaten ölcen adam sonra devam edicek yani böyle yapmaya.. Ebeveyn ne acaip bişedir. Bu benim eserim sanatım, kanımdan canımdan... Bi yerde bi hata var. Ben birlikte bunu yapalım demiyorumki ben yapıcam diorum sen bana yapma diosun, nie ki bunu ben yapcam sen diil. Olayın özeti böyle. Dünyada yanlış diye birşey kimseyi ve doğayı incitmediginiz sürece yok. Geri kalan herşey doğru. Bu kadar free dünyada gene neden birbirimizi kırmaktayız hala neden işe arabayla gitmekteyiz ve neden sorunlarımız var? Gerçekten tez konusu. Ayagıma su dolmasını ve okulda çorapla oturmayı normal buluyorum evet. Ama bütün ders kuruyamaması hiç normal gelmiyo, elimden geleni yaptıgımda bi anda sonuca ulaşmalıyım sanki. Dün gece arabadayım, sevgilim kullanıyo, gece yolculugu, gözlerimi kapatınca sadece parlayıp geçen otoban ışıkları var, radyoda güzel bi müzik çalıyo ona verdim kafamı, tabiki hayattayım, tabiki burdayım ve memnunum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder