Cuma, Eylül 9

Dikkatimi Çektiler Yine

Yazıp duruyorum da -bir de çizip durma aşamam da var iyi ki ondan çok haberiniz yok, sadece bnm anladgm bi sanat şekli, rezalet..-bir kenarda da düşüşüp duruyorum. Böyle yaşıyoruz güzel de acaba yanlışlık mı var bir yerde, acaba biz herşeyi yanlış mı anladık? İsa öyle demek istemedi mi, acaba Musa nın iletişimi mi zayıftı? Hayata bak yani gerçekten böyle olması normal mi? Lidyalılar parayı acaba saç boyası olarak filan kullanıyordu da biz yanlış mı anladık?
Bu kaygılarım niye mi? Baktıgınız zaman renklerle tasvir edebilirsiniz dünyayı da durumları da insanları da.. Ben insanlara baktıgımda çamur rengi birşey görüyorum, ne kadar ironik.. Ama ekru ya da mavi tonlarında olmasını tercih ederdim, dünyaya baktıgımda gri görüyorum bu da ne ironiktir, metallerle kaplı dünyamı böyle gri görmek. Yeşil ya da turkuaz görmeyi isterdim. Renkler hisleri anlatsın istiyorum şimdi. Kendi içime bakıyorum sarı tonları var gibi yeşille biraz karışık. Biz kesinlikle yanlış anladık, fizik kurallarına yanlış yerden başladık herşeye yanlış başladık, o yuzden hiçbir zaman mistik teknolojiye ulaşamayız hep bildiğimiz bilgisayarların bir başka şekli bildigimiz televizyonun biraz daha incesi biraz daha kalını..hep böyle gidicek, bildigimiz insanın biraz zengini biraz fakiri biraz yaşlısı genci.. Aynı eksende ilerleme ya da gerileme konuşulucak ama hiç bi zaman boyut değiştirilemicek. Kişisel olarak değiştirmemiz de önemli olmicak. Bunu dün okulda elime dev sol kağıdı tutuşturmaya çalışan çocuga da açıklamak istedim ama bana "inanmazsan olmaz" filan gibi 500 yıllık kitaplardan okudugu saçma mottoları dayattı.. Arkadaşım boşa çabalıosunuz, çünkü mevzu artık o değil, en azından : olmamalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder