Pazartesi, Ocak 18

Göğüsler

Göğüs kelimesi yazım estetiği açısından aslında çok yetersizdir tasvir ettiği nesnelere oranlarsak. Ama görsel hafıza hemen Pamela Anderson ı akıllara getirdigi için karakterlere değinen bugüne kadar hiç olmamışsa şaşırmam. Bu kadar estetik bulunan kadın vücudunun aslında erkeklerinkine oranla daha şekilsiz oldugunu da öne sürerim ,çekinmem. Kadınların hemen hemen yuzde yüzünün bir göğsü digerinden daha küçüktür. Bir asimetridir gider, bir şekilsizliktir hakim. Ama kadın ilahi yaratık olarak dünyayı salıncagında sallamaya devam eder, ahenk verir, detayı sorar bütünden pay çıkarır. Bu durumun tezatlığı venüsten jüpitere uzanan namıyla aşk dediğmiz olguyu öne sürer. Kadın cesaret örneği "amansız ol" adidas aşkıyla kucaktan kucaga koşarken, erkek şimdi odun kesiyorum sonra konuşuruz, diyebilir.
Hayal ettiğimiz şeyler aslında hiç var olmayabilir; zaten önceden olmamış şeylerin sadece biz şimdi hayalini kurduk diye birden bire var olacagını düşünmenin garipliğine hiç girmiyorum zaten..
Ama "nothing is impossible" sloganı altında çiftleşen bir kediyle köpeğin oldugu tişörtümü, irili ufaklı göğüslerimi gere gere giyiyorum.
Aşk hakkında yazılan çizilen herşeyin Bursa'yı yeniden keşfetmek oldugunda da ısrarcıyım. Ama ey insanlık sana sesleniyorum..Değer verecek bir şey bul yoksa öleceksin..

2 yorum:

  1. ''Aşk hakkında yazılan çizilen herşeyin Bursayı yeniden keşfetmek ...'' bana mı dokunuyo ucu acep ?

    YanıtlaSil
  2. yok bee hiç aklıma gelmemişti he nası da yakaladın :)) walla bilinen bi yer olsun derken bursa geldi aklıma ondan :D

    YanıtlaSil