Cuma, Mart 12

Baş Kıç

Derken ..teknenin başı kıçı.. haftanın başı kıçı.. hayatın başı kıçı..benim ağrıyan başım ve yer görmeyen kıçım..
Zor şeyler öngörüldüğü zaman, olma anına kadar büyük bir külfettir. Olmaya başladığındaysa otomatiğe alacaksın kendini. Bir an için bile olsa beynin durup bakacak olanlara bedenin devam edecek yaşmaya zoru yapmaya. Değişik bir his, denensin isterim.
K dergiyi bile okuyamadım hala ya 2 hafta önce aldıgım dergi hala geziyo çantamda orda burda.
Bendn daha kaba birini gördüm bugün. Nedense alttan aldım.
Belki de yanlış düşündüm Cenk, benim yaptığımı daha önce yapmış ama aynı hissi yaşayamamış insanlar var, belki bu yöntem tutmayacak..Belki zaten tutmamalı, zaten kimsenin beni anlamaya ihityacı yok belki zaten anlamamalı, bu balıkların suyu belki de hiç deiştirilmemeli..Biz kendi yağımızda kavrulup gitmeliyiz, belki diğerleri ne bok yerse yemeli..Öğreniyor insan herşeyi. Herşeye alışıyor herşey biz alıştıkça değişiyor. Daire oluyor kare oluyor dönüyor eğiliyor bükülüyor yuvarlanıyor ama hiç durmuyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder