Çarşamba, Mart 17

Boyut mu İşlev mi?

Çok konuşulan bir soru. Ben bir bayan olarak kendi fikrimi açıklıyorum...
Adam önemli.
Bir sürü sahne var aklınızda. Sevişirken gezerken konuşurken vs. En sevdikleriniz kısa sürenler mi? Yoksa bir dayatma sonucu küçük anlar mutluluk vericidir, geyiğinde misiniz? Acaba gerçekten değerli miydi sizin küçük anınız? Herşey bir gün mutlaka biter diye mi inandınız? Aşk var mıdır yok mudur gibi klişe sorularla ergenliğinizi mi harcadınız?
Farkındalık konusunda yol alalım. O anı yaşarken kaydetmeyi denedik mi? Hatırlamaya "çalışmak" yerine, kaydedilmiş sahneyi tekrar yaşayabiliriz. Bana Cashback i izletti biri, ben de sizin o biri'niz olayım, izleyin.
Anıların 3 boyutlu, aile boyu, boyu boyuna ya da kişisel boyutlarda olmasına gerek yok hatta sizin için bir işe yaramasına da gerek yok.
Hisler öylece gelebilir duygular paletinden bir siyah da çıkabilir bir pembe de aniiden bastırabilir bunların sırrı asla çözülemeyebilir.
Senin adamın benim adamım ikimizin ya da üçümüzün adamı bile olabilir ama mühim konu hep adamlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder