Salı, Mart 23

Top Men

Herşeyi nasıl abartıyoruz ya... Şu Uğurkan denen adamı takdir ettim haberim yoktu benim az çok gündemi takip eden biri olarak gerçekten hasta oldugunu bilmiyordum iyileşince öğrendim.
Adam olun ulen..! demek istiyorum.
Borsanın nimetlerinden faydalandığımız günümüz dünyasında, herhangi bir doğa unsuru ya da meditasyondan uzak geçen günlerimizde, hayatını çok bir bok halledebiliyormuşçasına yaşayabilen insanlara imreniyorum.
Müdürün bir hikayesi vardır bilen bilir, o dakikadan sonra bütün götler müdür olmuş diye de esprisi yapılır. Meclisten dışarı şimdi müdür filan olucagım gelir karma bana bi kazık atar nolur nolmaz..
Millet açlıktan ölüyor. Savaşlar tecavüzler ölümler gırla giderken ketum yaşamak nasıl bir şey ya?
Samimi olun. Tamam saygı tuvalet kağıdı markası değil. Ama kravat markası hiç değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder