Cumartesi, Mart 13

What the Fuck

Günü birlik bir Denizli ye gidip gelmiştim 2 ay önce filan. Akşam 10da İstanbul a indim, havaalanında şunu söyledim .."ben Ömer oldum yaaaaa" ...desem iyi olurdu ama manidar bir havayla "what the fuck is going on meeeeeeeeeeeeen" dedim içimden gördügüm ilk görevliye..
Yahu Denizli dedigimiz yere 1 saatte gidiliyor ama doğal gaz daha yeni gelmiş. Sözüm ona 2 tane büyük alışveriş merkezi ve emperyalizmini de eksik etmeyerek bir kaç burger king i filan var.. Alıyorsun "burger"ını oturup karşıki dağa baka baka adamlar bizi ayak üstü düzüşe getirdi vay be diye diye yiyorsun..
Bunlar dışarda olanlar, dışarda olanlarla iligili tuhaf fikirlerim var.
İçimde olanlar bir şekilde vakit geçirmekle ilgili..beklediğim bir kaç şeye ulaşabilmekle.
Rekabetten haz etmiyorum.
Eğlenmekten hazediyorum.
Fedakarlıktan biraz hazediyorum.
Sevilmekle ilgili nötrüm.
Sevmekten çok hazediyorum.Herşeyi sevebilmek lazım bazen çaba harcamadan öylece gelmeli sevgi içinden ..içimizde içimizde..
İronik ya, bu da ironik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder