Cumartesi, Ekim 16

3Yol

Gördügünüz en şişko kız olabilirim. Gördüğünüz en bakımsız kız ya da en aptal kız da olabilirim. Belki gördügünüz en modern kızımdır. Bunlar tamamen daha önce nerelere, kimlere baktıgınızla ilgilidir. Ben merak ederim acaba kimleri gördünüz daha evel diye çünkü o zaman bilebilirim - acaba ben gördüğünüz hangi kızım?
Bazen hiç umrumda olmuyor bi sigara yakıp camdan dışarı bakıyorum - hiç insan görmüyorum, daha öncesi diye bir şey olamayacak sanırım diyorum. Bu hisle sevginizi çarpıştırdıgınızda bir Tanrı aramaya başlıyorsunuz. İşte orada çıkıyor ortaya inanma isteginiz. İsyanlarınızı bastırmak isterseniz ve şayet bir isyanınız varsa.
Tanrıya ulaşmanın 3 yolu vardır. Sevişmek, meditasyon ve "bir an". Sevişme ve meditasyonu az çok biliyoruz heralde. Bir an dedigimiz şeyse, güzel doğal belki ufacık birşey görüp dünyadan, sadece varolmaktan zevk aldıgınız cinsiyetten zamandan ve yerden bagımsız bir andır.
3ünden biri sizi umarım varmak istediginiz yere ulaştırıyordur. Orada birşeyler öğrenebilirseniz sakinleşir ve tecrübe ederseniz orayı, belki hayat daha yaşanır olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder