Perşembe, Ekim 7

Sonbaharda Hayatta Kalmak el kitabı

Sonbaharla birlikte doğa uykuya dalmakta artık. İlkbahardaki hadi şunu bunu yapalım heyecanı geride kaldı biraz. Bu da hoş, sürekli şunu bunu yaparsak yıpranırız kendimizi yenilemek için bir süre bu bize tanınan. Ama toplum dünya yapıları ticari dengeler ve yaşama iç güdümüzü tecrübe ancak edebildigmiz bu anlamsız büyük kentler bizi kış yaz sonbahar demeden çalışmaya dinamik kalmaya itmekte. Bana isyan sebebi bu. İsyan sebeplerimden sadece biri tabi..
Dengeyi kurdum. Buldum bi çözüm. Olay dinamik olmak haldır haldır çalışmak olmasın. Mühim olan iyi hissetmek olsun, sakin dingin erdemli davranmak olsun. Buna yaklaşmaya çalışalım. Kafamızdaki sorunlar depresyonumuz dağılabilir böylelikle.
Haftada 3-4 gün egzersizimizi yapalım -spora gidebiliriz sevişebiliriz bisiklet turları yapabiliriz. Karbonhidratı azaltalım onun yerine meyve koyalım. Cumartesi akşamları taksim yapalım. Geri kalan zamanda embesil filmler izlemeyelim, kitap dergi filan karıştıralım. En azından bi kaç sefer Abant filan gibi doğa manzaralarına karışıp kartpostalın içinde olalım. Doğa bize yol gösterir kendini iyi hissettigin yere sürüklenirsin. Bence karşı koymayalım sonbahar nası olunması gerektigini gösterdiginde, hayır ben dinamik azimli ve çalışkan olacem uleynnn demeyelim. Canımızı sıkan görünmez sorunları ortadan kaldırabilir sonbaharı atlatabiliriz.
Bence bi deneyelim.. :)

2 yorum:

  1. ben yemek yapalım durmadan diyorum. deliler gibi hemde. ama yemeyelim sadece yapalım..

    YanıtlaSil
  2. fonda sinatra+sınırsız şarap menüsü varsa olabilir, bi de kameraman çağıralım filmlerin gerekli sahnelerine keser keser koyarlar :))

    YanıtlaSil