Cuma, Ekim 22

Bence Rol, hatta rock and roll

Bazen bu hava üzerimizdeki, bizi etkileyen şey diyorum. Yani yok ya buna inanıyor olamazlar mümkün değil diyorum. Rol yapıyorlar şu an farkında değiller silkelenip birazdan kendilerine gelecekler diyorum. Bunları ne zaman söylüyorum, işte zamandan bir kaç alıntı...
"kutsallıgına inanarak yaşanan tutsaklık öyle kıymetlidir ki o tutsaklık için herşeyden vazgeçebilir insanoğlu!" Yapmayın ya... Engizisyonda filan mı yaşıyoruz orta çağ avrupasına ancak mı gelebildik zaman cetvelinde?? Bunu "hiç türbanlı sporcu ya da sanatçı duymadım dogru dürüst" demem karşılığında yapılan yorumda gördüm. Bir başkası..
"yargılanmadan kutsallıgına inandıgımız değerler yaşanır umarım bizim topraklarımızda da bir gün.." Neden? Biz koyun muyuz? Kutsal olan doğa, sanat, ruh, sevgi, aşk; bunlardır. Kutsal olan kumaşlarsa onlar putlardır o ayrı bi konu. Ben bu dünyada bizden önce bulunan herşeyi kutsal görüorum tek hücreliler de dahil. Ama sonradan bizim yarım aklımızla koydugumuz abuk kuralları kutsal pek göremiyorum açıkçası. Toplumun ahlak degerleri yaşam için değerli olabilir dinle bir ilgisi yok. Din tek kişilik bir oyunken işin içine cinselliğinizi karşı tarafın duygularını filan katmak da nerden çıktı, pembe dizi mi bu? Saçımı açtım tahrik olur mu filan..? Ne alaka ibadetle şimdi?
Bir silkelen arkadaşım bir kendine gel ..Din nedir inanç nedir hala ordayız. Aziz, bilemem kaçı aptal ama %90 sorunlu bunlar.

2 yorum:

  1. Ben türbanlı kadınlardan da tahrik oluyorum, bence kadınlar takma bıyık ve sakal da takmalı, boylece erkeğe benzedikleri icin erkekler tarafından çekici bulunmazlar, en temel çözüm budur. Aa cok sacma diyenler varsa, bilmem kac yil once kafana ortu sar sacin biyerin gozukmesin dendiginde bu cok mu mantikliydi ?

    YanıtlaSil
  2. ama eşcinseller nolucak o zaman?? olmadı bu çözüm ..

    YanıtlaSil