Cuma, Nisan 22

Yeter be

Artık kimse okumuyo dimi.. herşey gitgide klişeleşiyo artık imlaya da dikkat etmicem eskiden saygı duyardım.. yapacagım filan gibi kelimeleri full yazardım bugun yazmicam bugun kalabalıktan biri olmak istiorum farklı bişi düşünmk istemiorm..bi başlayınca ucu çok kaçtı.. algımın alıştıklarının gerçek halleri beni çok yordu.. beni dinlerken ayfonuyla ugraşan ark.larım beni çok baydı, normal bişimiş saygısızlık diilmiş gibi düşünülmesi beni çok sinirlendirdi filan falan.. nie büyütüosun bu kadar yaaaa? koy götüne yaaaa! anlayışından da artık kusucam.. uyumak istiorum.. insanlık bi 50 yıl ilerlesin sonra uyanıp ben size yetişmeye çalışiim..pis bi objektifliğim de var yani..
ya da gerilesin 50 lere gidelim, temel icatlar yapılmış herkes kibar kalender filan olsun..ben de isyankarlıgımı sadece cebimde taşıyım..

4 yorum:

  1. :)
    Okunmamasının sebebi blogların fazlasıyla sorunlu olması büyük ihtimalle. Herkesin blogu aynı durumda. Arkadaşların için bir şey diyemeyeceğim, haklısın :)

    YanıtlaSil
  2. haklı olabilirsin ,aslına bakarsan insan okunmak için yazmadgını,rahatlamak için yazdgnı biliyo, ama derdini anlatma gayesi malesef genlere işlemiş :)

    YanıtlaSil
  3. insanlar -ne yazık ki- aynı anda hem görsel, hem işitsel, hem de bilmemnesel olarak uyarılmadan herhangi birşeye konsantre olamıyor artık. ben farkındayım ki sadece mimiklerimi ve sesimi kullanarak anlattıklarım resmen yavan geliyor karşımdakine. göz teması çoktan unutuldu, sen anlat ben dinliyorum seni bi yandan oldu. tamamen "kitabını ne okucam filmi çıkmış onu izlerim" mantığı. yüksek ışık ve yüksek sesle ancak ilgisini toplayabilen zombiler gibi. ne bileyim ya dolmuşum ben de çok.

    YanıtlaSil
  4. ewet bu dogru bi tespit, abartılı efektlere alıştırılıyoruz ve sessizlik bile nedir unuttuk resmen, sürekli ses/hareket olan bi yerde daha baskın bişiler bekliyolar dogal olarak.. ama biraz kafayı çalıştırıp odaklanmak mümkünken kolaya kaçıldıgına gercekten kızıorm,bi de sorsanne anlattgını sana söyleyebiliyolar dinliyoru zişteye geliyo laf.. ama duygusal bişi anlattıgını varsayalım,sadece kelimeler anlaşılıyo, paylaşım kesinlikle olmuyo bu şekilde

    YanıtlaSil