Cuma, Temmuz 22

Kanarya Kaçmış Komutanım

Bir maç oynanmış. şikeli mi değil mi çeşitli soruşturmalar yapılmış. Haksız iddialar ortaya atılmış, iddia mağduru bey açıklamalar yapmış bir dizi. tarafları beklemede(!). gel zman git zaman işler büyümüş, darbeye kadar uzanmış ilişkilendirilmiş örgütleştirilmiş. haksızlıktır pek tabi. keza biz bu kulübün çok nimetindne faydalandık çok vaktimizi verdik. hele ben o kale arkası fanatiklerden daha faydalı işler yapmışımdır kulübümüz için. ne de olsa bagırmakla çok birşey olmuyo, söz bi kulaktan giriyo öbüründen çıkıyo..
Biz bunları biliyoruz tamam ama zavallı iki tane fotografçıya da ben pet şişe atcak kadar gözümü döndürmedim daha. Sıcak savaş ilan etmedim. Zaten herşeyin boku çıksın bizim milletin özelliğidir.. Demekki versen bu milletin eline bireysel silahlanmada 2-3 yetki, ortalık duman altı olacak. Yurdum insanı yontul artık, sahaya çık bağır protesto et mektuplar yaz imzalar topla tshirtler giy hepsine varım en önde ben durayım, ama bilinçsizleşme ne olur.. kalabalığa karışıp da bu hayvani piskolojiyle, düşünmeyi bırakma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder