Cumartesi, Kasım 19

Unknown Writer

Bu -tır. la, -dır. la biten cümeleleri kim yazmış kim sölemiş genelde bilinmez. Bazen ben kendim uydurup öyle bi bitiş koyuyorum ki benim fikrim değil de Sokrates in filan fikri olduğunu düşünün de saygıdeğer bulun. E bu işler böyle, şimdi bana kim saygı duyuyor ki, kolpa mühendis işsiz kendi halinde bir insanım. Bitirme tezimi bile adam gibi dinleyen olmadı. Bence yapılmamış birşey yaptım, sorunlara çözüm getirdim hatta onları açıklamaktan ziyade, hep yapmak istediğim şeyi yaptım. Ama tabi pasajdan alınan malla vakko dan alınan mal arasındaki etiket farkı gibidir bu işler. "......-tır/-dır." koyarım sonuna hayatınızın cümlesi olur. Bunu söleyen adam var ya, kekemeymiş, sonra da dilsiz kalmış! Şu bloğun arka fonunu filan değiştirmek lazım biliyorum. Pazarlaması çok zayıf. Bir site ismi aldım, bknz.domain. cityrat.net , yazılarımı oraya taşımayı düşünüyorum Ocak'tan sonra. O yüzden burayla uğraşmaya pek değmez. Mühim olan anlaşmamız. Tabi anlamak isteyen varsa. Neyse, en berbatı anlamak istemeyen birine kendinizi ispat ve anlatmak zorunda kalma aşaması. Şu garip toplum kendi halinde olsa sadece güzel şeyleri yardımlaşma anlarını ve destek olmayı paylaşsak sosyal hayat bundan ibaret olsa ve hiç tartışmasak. Bu anlaşma anlaşılma ve ispat çabası artık son bulsa, dır ı dır ı bıraksak da normal insanların fikirleri de saygı görse müdahale iznini de karmadan edinmese kimse ve kimse kendini olmak istemedigi gibi biriyken yakalamasa herkes doğal akılcı davransa, ben de sinir krizi filan geçirip 3-5 kişiyi ezmesem bisikletim sağlam kalsa, ağız burun dağıtma isteğim içimde patlamasa, gidip balkondaki çiçeklerimi sulasam huzur bulsam... Güzel hayaller, belki başka bi dünya için.

1 yorum:

  1. aynısından bir tane de ben istiyorum. fiyat önemli değil..

    YanıtlaSil