Salı, Temmuz 6

Sabah Kafası

Artık entel gözlüğüm olmadan havaya girip de yazamıyorum. Havan batsın diyenler için bir alkış!
Sevgilim diyor ki, ben artık iyice yeşilci doğacı yogici ot bi insan olacakmışım ileride. Ot kısmı güzel de öbürlerine alındım. Doğru, bence de öyle olacagım; ki beni bu hale getirenler utansın-bknz klasik aforizmalar. Etrafınızda memnun olmadıgınız şeyler oldukça siz bari "değişime kendimden başlayayım" piskolojisinde çığır açarsınız. Spora sürüklemeye çalıştıgım arkadaşlarım, naylon torba kullanmıyorum die bastırdıgım kasiyerler, metroda manuel merdivenleri kullanırken şişkolara baskı yaptıgımı düşünmem...
Gidip bir Tibet'e göz atmam gerekiyor doğacı otçu yogici mekanı. Okuldan sonra yapılması gereken 1 şey.

Seneye kesin okul bitiyor artık uzatmalara son verdim, Cenk seni seviyorum sen olmasan yapamazdım hala 2.sınıftım, hatta 1'e geri dönerdim filan. :) Ama seni de sürüklemeye devam edeceğim seviyorum diye kimseye torpil geçmem. Şişkolar asansör kullanmasın artık lütfen!

1 yorum: