Salı, Temmuz 27

Kurtlar ve Bakire

Yazdıklarımı kimse okumuyor olabilir aslında. O zaman şröyderin kedisi olurum. Ama pavlonun köpeği olmaktan iyidir.
Jetonmatikle karşı karşıyayım. 20 ya da 50 tl gbi ciks paraları kabul etmiyor. Bozabilecek kimse de yok. Çaresizim. Robotlatmış kent yaşantısının tıkandıgı yerde tıpayım adeta. Bu noktaya nasıl geldim? Tabiki üst geçitten... Hemen döndüm, koştum herşey 1 tl ciden 3 toka aldım adam zaten sıcaktan ölmek üzereyken ona çölde su gölde balık oldum hemen bozdurdu getirdi. Mutlu son; elimde 2 adet 1 tl mevcut, yeterli. Jeton zaten 1.5, para üstümü de hemen sıçıverecek aşağıdan. Derken... Abla yanlışlıkla almış 2 jeton ve satma çabasında birini. Ver hadi dedim, ama 50 kuruşumu da ver. Yok. Bir müddet çevreden bozma çabası ve benim pes edip jetonu göz göre göre 2 tl ye alışım. Belki kadının işine yarar o 50 kuruş dedim. Ama yüzüne baktım, sanki enayiye bak der gibiydi. Hiç o üst geçitteki amca gibi sevinmedi. İçime gene düşmüştü işte bir kurt...
Sonra boşver dedim...
Ölür o kurtlar yavaş yavaş, öpüştükçe seviştikçe ölür giderler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder