Çarşamba, Temmuz 21

Ça(b)pa

Aylarca debelendim. Yıllarca her fırsatta biraz daha yakın olmaya çalıştım. Arkadaşlarımı sürükledim. Sevgilimi sürükledim. Ailemi sürükledim.
Tatile gitmek isterler, mecburlar sörf katamaran her hangi rüzgarla giden birşeyin oldugu bir yere gitmek zorundalar benle iseler. Telefonda yüzlerce cevapsız olabilir, muhtemelen bütün gün kimse ulaşamamıştır. Sevgilim arkadaşlarım kudurmuştur artık; yarım saat görüşüp - rüzgar var abi ben kaçar..
Sorumluluk da alınmıştır. Güzel birşey ya başka insalar da yapsın ılımlı olsunlar ve vizyonu genişletsinler.
*Sakinleşsinler.
Kendimizi kandırmaya gerek yok bazı konularda elde edilen kişisel bir başarı değil. Ama o noktaya kadar kurdugumuz bağlar, bulunmak için kendi zamanlarımızdan fedakarlık yaptgımız yerler ve ilişkiler öyle ya da böyle "elle tutulur" bir sonuç verdiyse o biraz başarı sayılabilir. Sevindigim şey 1. olmamız değil. Benim sevindigim, bu kadar uğraşmamız sonucunda öyle ya da böyle ortaya ufak tefek birşey çıkarabilmiş olmamız. Bu çok küçük bir başarı ama mühim olan amacına ulaşmış olmak.
*Osmanlı'da delileri suyla tedavi ederlerdi İklima. Senden çok şüpheleniyorum. -Baban.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder