Salı, Temmuz 27

Tavatar - Tiripli canlı

Şu trip atma meselesinde herkesi suçlamışımdır abi hayat kısa neden böyle şeyler yapıyoruz ki filan. Sonra bu ara gördüm ki bende de ufak bi başlangıcı var. Bunu analiz ettim araştırdım didikledim ve yalan söyledigini düşündügünüz insanlara karşı bunu yaptıgınıza karar verdim. Onlar içten pazarlıklıysa ben de olmalıyım, ufak bir taklit hilesi. Çocukla çocuk olma durumunun her seferinde kaçınılmazlıgına çok benzer bir durum.
Ama karamsarlığın da etkisi var. Bu ara hayal ettigim gibi gitmedi. Ben de içime kapandım.
Sonra tam neredeyse iyice kapanacakken; esas problemi söylemek bogazımda düğümlenmesi vs. ve söyledim. Kurtuldum. Bütün bu tavrımın sebebini açıklayabildim.
Rahatladım. İçimde hiç tirip kalmadı. Dünyaya hala toz pembe bakamıyorum tabi. Ama en azından tekrar çabalama hevesim geliyor gibi oldu böyle ufaktan dürttü beni.
Şimdi tek sorunum neye çabalasam ona bakınıyorum. Somliye gidip çocuklara su mu içirsem? Ya da cansız manken Vahe ile ev mi döşesem 4746. ev diye yazı yazar mıyım sonra?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder