Perşembe, Temmuz 22

Tanrım bana şuyundan da buyundan da koy koy...

Hayatta bir çok şey istedigim gibi gitmedi demek istersem, çok rahat derim. Allah bana ne istediysem verdi dersem, bak onu da baya rahat söylerim.
Bi arabam var ama Ferrari ya da Maserati değil.
Evet spor yaptım çok yaptım ama dogru yerde dogru zamanda olup da milli filan olamadım.
Evim güzel bir yerde ama binanın eski oldugu aşikar.
Çok sevdigim bir sevgilim var ama şimdiye kadar da bin tanesinden nefret ettim.
Eğer sistem daha sevecen olsaydı belki herkes egolarını kontrol edebilseydi hersey de çok başka olabilirdi. Ama yine aynı sistem size bunları başarma olanagı da vermekte. Hemen bugun başlarsanız önümüzdeki 5 yıl bu işlerin tümü için yeter de artar bile. Mühim olan değecegine inanmak!
Peki ben memnun muyum bütün bunlardan? Memnunum anasını satayım. Ne olacak sanıyor ki herkes? Ne yani, birden dünya mükemmel bir yer olacak nehirlerden çikolata ağızlardan bal damlayacak, savaşlar bitecek, herkes kıçından metan püskürterek uçabilecek filan mı? Değecek miydi yani?
Herşey gayet normal. Sorun yok. İnsanlık tüm bunları çoktan haketti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder