Çarşamba, Şubat 8

Açık Görüş

Açık açık görüşelim herşeyi. Kıvırmadan, oyalamadan sonuca gidelim.
Başarılı olabilecek sosyal zekan var ama agresifsin diyorlar. Mühendissin ama 7 yılda bitirdin. Güzelsin ama seksi değilsin diyen de var. Senle işim bitti, görevimi tamamladım artık ne halin varsa gör diyeni de gördük, seni seviyorum diyeni de. Yalan söyleyeni de oldu söylettireni de, egosuna yenik düşeni de var. Milyonlarca dolarlık işler yapıyorum fakat sana ancak asgari ücret verebilirim diyorlar. Bu sabah da mikrop kapmışsın kulağın iltihaplanmış dediler. İlaç bile verdiler. Bazen herkes yanımdaydı, gene yalnızsın dediler. Çok şey istiyorsun dediler. Artık sen çok büyüdün dediler. Onlar dedikçe ben küçüldüm. Parmak çocuk oldum, çiçekten çiçeğe kondum. Sihirli fasulyelere bile tırmandım, baktım, kara aslında görünüyor, uzak gözlüğümü evde sıcak yatağımda unutmuşum hepsi bu yüzden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder