Pazartesi, Şubat 6

İklima Kutlamaları Sever

Bugün yine mezuniyetimi kutladım. Kaçıncı oldu bilmiyorum. Vesilesiyle yine güzel giyinip yine hoş duygularla güzel sohbetlerle vakit geçirdim. Sanırım bu climax oldu bundan sonra düşüşe geçer bu mezuniyet işi yerini ilk maaş kutlamasına bırakır. Olan var olmayan var demeyeceğim, ne yedim ne içtim ne yaptım bugün bunları anlatacağım. Hediyeni çok beğendim anne, seni seviyorum, bu bir.
Bebek semalarına doğru İstanbul un en pis arabasına binerek yola çıktık. Ama sanırım bugün İstanbul da bizden daha güzel kimse yoktu kusura bakmasın pazartesi sendromlu İstanbul Halkı, çakma sarışın tiftik gibi olmuş saçlarıyla Bebek kadınlarını bugün yuhaladık. Özellikle de taksi beklerken bizden 10 adım öteye yürüyüp önce binmeye çalışan ve başaran 3 kadın, siz ne ayaksınız ya? (taksi evet, arabayı da çektiler çünkü neyse ki Taz da güzel bi otoparkta geçirdi gününü Kuruçeşme'de) Somon ızgaramız fajitamız mozerella sticklerimizle hoş bi öğlen yemeği yiyip yürüyüş yapmak için tam çıkmıştık ki delici geçici rüzgarla afalladık. (somon ızgara normalden yağlı geldi bana ama tat süper, fajitada soğanlar o kadar çoktu ki neredeyse paket yapıp eve götürecektik-tat çok iyi, mozarella da orta halli) Soluğu bence dünyanın en güzel Starbucks ında aldık haliyle, bir küçük frambuazlı pasta ve tiramisunun yanında kahveyle kapanışı yaptık.(pasta çok iyi, tiramisu tırt almayın boşuna) İş trafiğine kalmadan tam vaktinde döndük.Bu arada ben telefonlara bakmamaya and içtiştim annemle bugünü kendimize ayırıp telefonda vakit geçirmeme çabasındaydık. Ne hikmetse herkes de beni bugün aradı, iş görüşmesi için de dahil. 10 cevapsız 4 mesaj filan vardı telefonu elime aldığımda. Güzel bir tesadüf oldu ilk iş görüşmesi randevusunu da bugün almış oldm onu kutlayamadık aynı güne denk geldi anne hadi iyisin. :))
Hemen sonra pılını pırtısını toplayan ben, spora koştu pek tabi. Yediklerimi yakabildgmi zannetmiyorum ama gene de hiçbirşey yapmamaktan iyidir. Yürüyerek gittim,15 dk şu bodyrock ın hareketlerini,45 dk pilates ve 15 dk da bisiklet yaparak içimi rahatlattım bir nebze. Akşam 2 yumurta beyazı,bir kasede yogurt ve baharatla karıştırılmış garnitür yedim. Snack olarak bi avuç badım-fındık karışımıyla 3 adet de kuru kayısı yedim, dayanamadım. Üzerine bi demlik dolusu ıhlamur içtim,midem ancak doldu. Yani anlayacağınız benim yedikçe yiyesem geliyor. Ruhum obez benim. Ama ben kutlamaları seviyorum. Bazı insan sevmez evde otursun ister gerek yok filan der, gerek var abi her zaman gerek var. Hergün başka birley kutlayalım peynir ekmekle de kutlayabiliriz. Temiz, özenli olalım; hakını verelim güzel sohbetler edelim yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder