Cumartesi, Şubat 18

Surları Aşmak

Fetih filmine gidenler görmüştür surlar aşılınca bildiğimiz(?!) cennet Bizans. Bir de şimdiki haline bakıp acaba adamlara mı bıraksaydık dedirtiyor. Filmin 17 milyon TL lik bütçesi sanırım taşa duvara gitmiş, figüran çok, tanımadığım oyuncular çok, ama onların da hakkını vermek lazım, iyi oynuyorlar. Filmde hayli kan revan var savaş filmi tabi olacak o kadar. Sultan Mehmet biraz ufak tefek ve burnu düzgün geldi gözüme fakat tarihteki bütün sosyal bilinirliklere değinilmiş; Ulubatlı Hasan, Mehmet'in şiir yazması, surların dibinin kayalık oluşu gibi. O aştı, biz rahatladık.
Ben de şu diz işini aşmakla uğraşıyorum, herkes rahatlar sonra. Bu dönem iyileşene kadar kemiririm herkesi en çabuk nasıl iyileşir sahalara ne zaman dönerim diye bayarım. Ağıyor, ağrıdıkça benim içim bir kötü oluyor böyle sanki iğrenç birşey görmüşüm gibi çekiliyor, ıhhyhh... Neyse 1 hafta yürüyüşe vereceğim kendimi, yapacak bir şey yok. Potansiyel yürüyüş ekürilerim kendini hazırlasın, darlanmaları yakındır.
Spor yapmasam en ala keş olurdum lafı da çok doğruymuş. Neden o kadar zorladığımı, ne düşünerek yaptığımı hiç bilmiyorum, sanki sadece yapmak iyi gelmekteydi gibi.
Filmde de bir sahnede bacak kopuyor dizden, offf, ben orda bittim zaten yahu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder